2012. március 2., péntek

SZUPER 3 kerekű Jogger újszülött kortól UTOLJÁRA - Jelenlegi ára: 14 500 Ft

Szuper 3 kerekű Haberkorn Jogger babakocsi.   Németországból rendeltük.  Újszülött kortól használható, mózeskosárral. Felfújható gumi kerekekkel, nagyon jó rugózással! Imádtam, 2 évet használtuk. Apró hibái vannak: a tolókarnál hiányzik egy gomb, amivel a kart lehet állítani, de én egyszer sem állítgattam, nem volt rá szükség, egyébként orvosolható, de mi nem bajlódtunk vele, pont kézreáll a magassága így. Szintén az egyik oldalon egy gomb hiányzik az ülésnél, de az enélkül is benyomható, nem okoz gondot. Valamint a színéből veszített picit, de nem vészes.
Egy mozdulattal összecsukható, és a háttámlája vízszintesig dönthető. Kb. 4-5 éves korig használható!
Új ára 42. 000 Ft
Bármilyen kérsésre szívesen válaszolok! : )
Debrecenben és Budapesten a személyes átvétel megoldható, valamint a lakhelyemen!
A babakocsit utoljára hirdetem, az árát is levittem!


Jelenlegi ára: 14 500 Ft

Az aukció vége: 2012-02-29 15:34
. SZUPER 3 kerekű Jogger újszülött kortól UTOLJÁRA - Jelenlegi ára: 14 500 Ft